warunki gwarancji


  1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot naprawy został pozbawiony wad zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot naprawy został sprawdzony na stanowisku testowym.

  2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady powstałe w procesie naprawy. Jednocześnie gwarancja nie obejmuje uszkodzeń przedmiotu naprawy wynikającego ze złego montażu, wadliwego działania fabrycznych zabezpieczeń maszyny (przeciążenia), uszkodzeń mechanicznych oraz w przypadku, gdy przed montażem nie zostanie przeprowadzony serwis olejowy (wymiana oleju oraz filtrów).  

  3. Okres gwarancji ustalany jest indywidualnie.

  4. Przedmiot naprawy został wyposażony w wewnętrzne oraz zewnętrzne plomby zabezpieczające. Zerwanie ich skutkuje utratą gwarancji.

  5. W przypadku zgłoszenia gwarancji wykonawca rozpatrzy ją w ciągu 30 dni. Przedmiot naprawy należy dostarczyć do siedziby wykonawcy (Rampa Brzeska 5a, 22-100 Chełm) niezwłocznie po zauważeniu wady produkcyjnej.

  6. Wykonawca nie odpowiada za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności lub funkcjonowaniu procesów technologicznych, ani jakiekolwiek inne bezpośrednie lub pośrednie szkody i związane z nimi koszty wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania naprawionego urządzenia.

  7. W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego, wykonawca ma prawo obciążyć zgłaszającego kosztami rozpatrzenia reklamacji.